تفاوت اونيكس و سنگ مرمر در دكوراسيون داخلي

۸۳ بازديد

اونيكس همان سنگ مرمر جديد است و در اين قسمت مي خواهيم به دلايل آن اشاره كنيم .

سنگ جديدي وجود دارد كه دارد محبوبيت مرمر را از آن خود مي كند و اين سنگ در دكوراسيون داخلي ، اونيكس نام دارد . آيا شگفت زده ايد كه بدانيد تفاوت بين اونيكس و مرمر در چيست ؟ اونيكس در واقع نوعي مرمر است كه خيلي از ويژگي هاي آن را دارد . تفاوت اين دو در طرح هاي جذاب آن و رگه هاي موجود در هر صفحه از آن است .

اونيكس در درجه هاي مختلفي از طرح و رنگ ارائه مي شود كه جذابيت زيادي دارد . خيلي از رنگ هاي محبوب اونيكس مثل يشمي ، نعنايي ، صورتي روشن و برنزه ي گرم به خوبي با رنگ هاي محبوب امروزي سازگاري دارند .

كيفيت جالب اونيكس اين است كه اصلا كدر نمي شود . اونيكس نسبت به مرمر شفلف تر است و آن را تبديل به سنگي مي كند كه مناسب روشن كردن محيط است و براي هدف هاي خلاقانه اي مثل ديوار هاي داراي نور پس زمينه يا سطوحي كه مي درخشند و الگو هاي سنگ را بهتر نشان مي دهند ، استفاده مي شود .

هنوز فكر مي كنيد اونيكس را انتخاب كنيد يا مرمر ؟ در اين بخش مي خواهيم ايده هايي را براي طراحي دكوراسيون داخلي توسط اونيكس بيان كنيم كه مي تواند به شما كمك كند كه از اونيكس در طراحي بعدي خانه ي خود استفاده كنيد . ما حتي اونيكس هايي را داريم كه مخصوص استفاده در خانه هستند و شما مي توانيد با اضافه كردن آن ها به قسمت هايي از خانه ، كمي طرح خانه ي خود را منحصر به فرد كنيد .

براي تهيه ي سنگ اونيكس با قيمت مناسب مي توانيد از طريق سايت دكور من اقدام كنيد تا بهترين كيفيت را با كم ترين قيمت دريافت كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.