ايده هاي دكوراسيون داخلي اتاق نوجوان ( قسمت هفت )

۶۵ بازديد

استفاده ي هوشمندانه از فضا

اجازه دهيد با اين موضوع رو به رو شويم . نوجوانان و اتاق هاي منظم معمولا يك تركيب نادر در دكوراسيون داخلي هستند كه نمي توانيد آن ها را در كنار يكديگر مشاهده كنيد . اتاق هاي شلوغ به نظر مي توانند سازگاري بهتري با اخلاق آن ها داشته باشند .گزينه هاي استفاده ي هوشمندانه از فضا يكي از ويژگي هايي است كه احتمال كمي دارد كه آن ها در مورد آن فكر كرده باشند اما از ديدن آن خوشحال خواهند شد .

به آن ها كمك كنيد تا اتاقشان تميز بماند و كاربرد خودش را حفظ كند . مي توانيد اين كار را با مواردي كه در زير مطرح مي كنيم براي دكوراسيون داخلي اتاق آن ها پياده سازي كنيد :

  • كمد ها
  • تاقچه ها
  • سطل هاي نگهدارنده زير تخت خواب
  • نيمكت هايي كه محل نگهداري وسايل را داشته باشند .
  • يك كابينت ديواري در نزديكي تخت خواب

مطمئن شويد كه اين فضا ها شاد باشند ، ههمان طور كه اين كار را براي ساير ايده هاي مربوط به دكوراسيون داخلي انجام مي دهيد . كاربرد را با سليقه تركيب كنيد و اين كليد طراحي فضايي است كه آن را چندين سال دوست خواهند داشت .

مهم نيست كه نوجوان شما دختر باشد يا پسر . آن ها از دكوراسيون داخلي با حال و با مزه استقبال مي كنند . آن ها را وارد فضاي ايده پردازي كنيد تا در چيدمان دكوراسيون داخلي به شما كمك كنند و از خلاقيت خود استفاده كنند تا هم محيط كاربردي داشته باشند و هم سليقه ي شخصي خود را دخيل كنند .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.